הסתגלות לאמא החדשה מאת תמי מגן

----
מזל טוב, את אמא♥️
ככ הרבה דעות, עצות, הערות והארות. כבר הלכת לאיבוד בתוך כל אלה ואת שואלת את עצמך מה נכון לעשות. איך ניגשים לקטנטן הזה, מתי הוא אמור לישון ולכמה זמן, מה לעשות איתו כשהוא ער? ידיים או אולי עדיף שלא כדי ״שלא יתרגל״, להרדים על הידיים, במנשא, על כדור, בעמידה, בישיבה, בעריסה, בעגלה, בבית או בטיול, ואולי זה הזמן להאכיל אבל הוא בדיוק פלט אז מה את אמורה לעשות עכשיו. התינוק של החברה הכי טובה שלך מרים ראש מהמם ושלך מרגיש לך חלשלוש ואת מנסה הכל וזה לא תמיד עובד.
אז מה עושים? יש נוסחת פלא להתפתחות, לשינה טובה? לגזים המטרידים?
מאיפה מתחילים?
נעים מאוד😊 אני תמי מגן: מדריכה להתפתחות והקניית הרגלי שינה, מנחה מפגשי עיסוי תינוקות, שפת התינוקות של דנסטן ועובדת סוציאלית.
עם ארבעת ילדי (כבר גדולים היום) לא השתתפי בשום סדנא, חוג או צפיתי בסרטונים ביוטיוב🙂 עשיתי הרבה דברים הפוכים ממה שאני מיעצת להורים היום, והילדים שלי גדלו ממש יפה. היום בדיעבד ברור לי שיכולתי לעשות את הדברים אחרת, להקל עליהם, לא לחשוף אותם לככ הרבה גירויים שהפריעו להם לישון, יכולתי לשים לב לחוסר בסימטריה (העדפת צד) לתת מענה שונה לבכי ועוד אבל כפי שציינתי הם יצאו ״די בסדר״.
כששואלים אותי מה העצה הכי טובה להורים:
אני תמיד אומרת שהכי חשוב זה להיות עקביים, למצוא את הדרך שמתאימה לכם ולתינוק שלכם. אין משהו שהוא אסור או מותר בעיני- השאלה מה יותר מתאים ומה יעזור לכם.
כאשר הורים מגיעים אלי עם הילד השני, ואפילו הרביעי התובנה הזאת מתחזקת אצלי.
אשמח להיות פה גם עבורכם בסדנאות אצלי בסטודיו בגני צהלה או במפגשים פרטניים.